Grundejerforeningen Store Klaus

 

  

Referat af bestyrelsesmøde i Grundejerforeningen Store Klaus,

18.01.2012

Referat nr. 3 / arbejdsår 2011

Deltagere:  Annemarie, Finn, Patricia, Christian og Niels
Afbud fra: Kim og Jesper

Mødet blev afholdt hos Annemarie og Finn, nr. 52

1.       Godkendelse af referat

Referat af møde nr. 2 af 23.08.2011 blev godkendt.

 

2.       Orientering

Vænget nr 67 til 75 har fået ny belægning og omlagt fliser. Det har været noget besværligt at på omlagt fliserne korrekt, så betaling af fakturaen blev tilbageholdt indtil arbejdet blev godkendt efter fjerde forsøg. Beløbet har holdt sig under de på generalforsamlingen vedtagne maksimale 90.000 kr.

Niels har fået brev fra Skov & Naturstyrelsen om, at arbejdet i ådalen er indstillet indtil foråret, hvor ådalen er mere tør. Der er ikke tale om, at noget af arbejdet ikke udføres.
Finn har intet hørt fra Borgerforeningen, hvor han sidder som suppleant. Han tager kontakt for at høre hvad de laver.

Patricia bragte frem, at vi skal bede Jernalderlandsbyen om at forbedre skiltningen for parkering ved deres arrangementer.

3.       Status på økonomi

Vores kasserer kan desværre ikke få tid til længere at være kasserer. Finn har lovet at fungere som kasserer til og med generalforsamling. Herefter vælger den nye bestyrelse kasserer.

 

4.       Planlægning af generalforsamling
Generalforsamlingen skal iflg. vedtægterne afholdes i marts måned. Annemarie har booket Sognegården til tirsdag den 6. marts kl. 19:00.


Generalforsamlingen skal indkaldes skriftligt mindst 14 dage før afholdelse. Det tager Niels sig af.


Forslag til behandling på generalforsamlingen skal indsendes senest 14. februar. Niels sender påmindelse til alle husstande i god tid.

 

Jesper og Patricia er på valg.

 

Suppleanterne Finn og Christian er på valg.

 

 Evt.
Intet

Referent: Niels, 19.01.2012